Wadliwy towar lub niezgodny z umową
Podczas odbioru sprawdź stan przesyłki. Reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu i niezgodności z umową, będą rozpatrywane na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności spedytora firmy kurierskiej lub pracownika Poczty Polskiej S.A.
Prześlij do nas reklamowany produkt na adres sklepu:
Firma Żelazny sp. z o. o.
ul. Kolejowa 24
39-120 Sędziszów Małopolski
Skontaktuj się z nami drogą telefoniczną (+48) 17 888 6 777 lub mailowo: zamowienia@ezelazny.pl
Skan protokołu i formularz reklamacji prześlij na adres mailowy: zamowienia@ezelazny.pl
Plik do pobrania:
Prawo odstąpienia od umowy
- Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą masz prawo odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu w terminie 14 dni od wydania rzeczy, bez podania przyczyny.
- Warunkiem realizacji prawa odstąpienia od umowy jest złożenie przez Klienta stosownego oświadczenia pisemnie albo w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Towar należy odesłać na adres: Żelazny sp. z o. o. ul. Kolejowa 24, 39-120 Sędziszów Małopolski.
- Formularz możesz odesłać na powyższy adres pocztowy lub na adres mailowy: zamowienia@ezelazny.pl
Prawo do zwrotu towaru
Masz prawo odstąpić od umowy kupna w sklepie internetowym w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru, bez podania jakichkolwiek przyczyn. Warunkiem jest odesłanie towaru wraz z formularzem zwrotu. Płatność tytułem zwrotu zostanie przesłana na konto bankowe podane w formularzu zwrotu lub wysłana przekazem pocztowym.
Firma Żelazny sp. z o. o.
ul. Kolejowa 8
39-120 Sędziszów Małopolski
Formularz zwrotu wyślij na adres mailowy: zamowienia@ezelazny.pl
Skontaktuj się z nami telefonicznie (+48) 17 888 6 777 lub mailowo zamowienia@ezelazny.pl
Uwaga! Prawo zwrotu towaru nie dotyczy produktów dostępnych na zamówienie.
Na e-maile odpowiadamy w dni robocze od 7.00 do 17.00, w soboty od 7.00 do 13.00 (w niedziele i święta nie pracujemy).