Zadaj pytanie on-line
;

Sklep budowlany eZelazny, piece węglowe, farby, grzejniki, rynny Bryza

Uszkodzona paczka – prawo do odszkodowania od firmy kurierskiej

Pamiętaj, że firma kurierska odpowiada za stan przesyłki od jej przyjęcia od nadawcy, aż do wydania adresatowi. Dlatego jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia masz prawo do jej reklamacji.

  • Zanim podpiszesz odbiór przesyłki sprawdź jej stan. To leży w twoim interesie – jeśli odbierzesz wadliwą przesyłkę bez zastrzeżeń, stracisz prawo do odszkodowania od kuriera. Obejrzyj opakowanie, sprawdź czy nie jest rozerwane, pogniecione lub w inny sposób uszkodzone oraz czy jest oklejone oryginalną taśmą z nadrukiem żelazny, jak na zdjęciu.
  • W razie uszkodzenia nie odbieraj przesyłki i spisz protokół (zrób zdjęcie opakowania). W takiej sytuacji kurier powinien zgodzić się na rozpakowanie i sprawdzenie zawartości przesyłki, pomimo nie podpisania odbioru. W razie trudności skontaktuj się z nami - 17 888 6 777.
  • Gdy kurier zgodzi się na rozpakowanie przesyłki podpisz jej odbiór i niezwłocznie w jego obecności rozpakuj towar, sprawdzając jego stan. Gdy zauważysz jakąkolwiek nieprawidłowość bezzwłocznie spisz protokół – powinien zawierać dokładny opis uszkodzenia z adnotacją, że uszkodzenie zostało zdiagnozowane w obecności kuriera, po wcześniejszym stwierdzeniu wady opakowania.
  • Musisz być czujny i pamiętać, że w takiej sytuacji kurier zrobi wszystko, by zdobyć twój podpis odbioru przesyłki bez zastrzeżeń. Jeśli podpiszesz, mimo że zauważysz wady opakowania, zwolnisz go z odpowiedzialności, a my nie będziemy w stanie wyegzekwować odszkodowania w twoim imieniu, pomimo ubezpieczenia wszystkich przesyłek.
Przeglądaj wg. kategorii
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.
x